Montag, 27. Dezember 2010

سرقت بيش از 200 هزار دلار اموال ساكنان اشرف توسط نيروهاي تحت امر نخست وزيري عراق

حمله نیروهای عراقی به ساکنان اشرف
حمله وحشیانه مزدوران عراقی به بیمارستان اشرف7 / 40

- تحصن اعتراضی مجاهدین -
اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران - حوالی نیمه شب یکشنبه شب۵ دیماه۱۳۸۹، ساعاتی پس از حمله جنایتکارانه به مجاهدان اشرف, که طی آن ۱۱ مجاهد خلق مجروح و مضروب شدند, نیروهای عراقی، بنگال، جراثقال, خودرو و کفی متعلق به ساکنان اشرف را که در محوطه بیمارستان اشغال شده قرار داشت، به سرقت بردند.
ارزش اموال مسروقه بیش از ۲۰۰هزار دلار است.

از این پیشتر, نیروهای عراقی در جریان حملات ۶ و ۷مرداد ۱۳۸۸ نیز ۲,۵۳۷,۰۰۰دلار اموال ساکنان اشرف از جمله معادل یک میلیون و ۱۷۷هزار دلار انواع خودرو را به سرقت برده بودند.
شماری از مجاهدان اشرف از روز یکشنبه۵دیماه در اعتراض به سرقت و جنایتهای کمیته سرکوب که در دولت شراکتی جدید عراق هیچ جایگاه قانونی ندارد, دست به تحصن زدند. این کمیته غیر قانونی هیچ موقعیت حقوقی در دولت شراکتی جدید عراق ندارد و طبق نظریه حقوقدانان بین المللی و کارشناسان حقوقی ملل متحد باید منحل گردد. علاوه بر این, آمران و عاملان این جنایتها بایستی به خاطر نقض کنوانسیونهای بین المللی و جنایت علیه بشریت تعقیب و محاکمه شوند.
شایان یادآوری است که همزمان با حمله و ارتکاب جنایتها و اقدامهای پست و ضد انسانی، گَلّه یی از مزدوران اطلاعات آخوندها در ورودی اشرف به کمک دژخیمان و نیروهای سرکوبگر آورده شدند تا در نقش لئیمانه شاگرد جلاد, با ۱۴۰بلندگو و نعره های گوشخراش به تهدید کردن مجاهدین به مرگ و کشتار و آتش سوزی و استرداد بپردازند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۶ دی ۱۳۸۹(۲۷ دسامبر ۲۰۱۰)

http://www.hambastegimeli.com/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen