Sonntag, 20. Juni 2010

مضحكه اطلاعات بدنام آخوندى در مقابل اشرف بار ديگر با شكست مواجه شد

در آستانه 30خرداد و سالگرد فتح شهر مهران از سوى ارتش آزادىبخش ملى ايران در 29خرداد 1367 كه به خوردن زهر آتشبس از سوى خمينى در جنگ 8ساله منجر شد، مضحكهى سيرك رسواى ولىفقيه ارتجاع و نورى مالكى در ورودى اشرف صبح امروز به مبتذلترين صورت با يك ساعت جست و خيز مزدوران در برابر در ورودى اشرف به اجرا درآمد و باعث بىآبرويى بيش از پيش رژيم و ايادى آن در عراق گرديد. اين نمايش، محكوميتهاى بسيارى از سوى رهبران و شخصيتهاى سياسى و پارلمانترها و شيوخ عشاير عراقى برانگيخت. هيأت عربى دفاع از اشرف، تجمع حقوقدانان مستقل عراقى، و كميته وكلاء و حقوقدانان عراقى در دفاع از ساكنان اشرف، بيانيههايى در اين باره صادر كردند.

در يك واكنش حقيرانه نسبت به اكثريتهاى پارلمانى در 18كشور در آمريكا و اروپا در حمايت از مجاهدان اشرف همزمان با عقبنشينى نيروهاى آمريكايى از عراق، صبح امروز سفارت و اطلاعات رژيم آخوندى با همدستى كميته‌ى سركوب اشرف در حكومت تاريخ در رفتهى مالكى، با همكارى مأموران پليس داموك شمرى كه در دادگاه اسپانيا تحت تعقيب است، 4 مزدور شناخته شده‌ى عراقى تحت عنوان شيخ را همراه با رسانههاى عرب زبان و فارسى زبان رژيم آخوندى، به ورودى اشرف آوردند.

براى آمادهسازى اين نمايش مبتذل، ابوعلى بصرى از دفتر نورىالمالكى، عدى خدران كارچرخان مزدور فرماندارى شهر خالص را موظف كرده بود براى به‌دست آوردن دل خامنهاى و حمايت او از نخست وزيرى مالكى يك جنجال تبليغاتى در ورودى اشرف برپا كند و صحنه طورى آرايش شود كه از صدا و سيماى جمهورى اسلامى و نمايندگان آن به نامهاى مستعار عباسى و نمير، بتوانند به راحتى كار خود را انجام بدهند.

براى جلب توجه تبليغاتى از رسانههاى معتبر بينالمللى از قبيل سى.ان.ان، واشنگتن پست، آسوشيتدپرس و مطبوعات عراق هم براى شركت در شعبده مزدوران اطلاعات آخوندها كه 5ماه است در ورودى اشرف به تله افتادهاند، دعوت شده بود. اما هيچ‌يك از رسانههاى معتبر اعتنايى به اين دعوت و سيرك مسخره خامنه اى-مالكى نكردند و از شركت در آن خوددارى ورزيدند. نمايشى كه در ساعت 10و نيم صبح آغاز شده بود در ساعت 11ونيم پايان يافت و كميته سركوب اشرف مزدوران خبرنگاران عرب زبان و فارسى زبان رژيم را در ساعت 11 و نيم از جلوى در اشرف جمع‌آورى كرد و از آنها خواست برا ى گفتگو با مزدورانى كه خود را خانوادههاى مجاهدين معرفى مىكنند به محوطه داخل فوج و نيروهاى مسلح عراق بروند.

نمايش مشترك سفارت رژيم و كميته سركوب اشرف در نخست وزيرى عراق با مراجعه به سيرك مزدوران اطلاعات در ورودى اشرف، مورد انزجار و محكوميت رهبران سياسى و شخصيتها و حقوقدانان عراقى قرار گرفت.

دكتر صالح المطلك دبيركل جنبش ملى عراق با صدور بيانيهاى مضحكه مشترك رژيم ايران و دولت عراق در مقابل اشرف را محكوم كرد و آن را يك اقدام رذيلانه براى مشروع جلوه دادن محاصره ننگين و فشارهاى ضدانسانى عليه مبارزانى خواند كه زندگى خود را فداى آزادى و اصول و آرمانشان كردهاند.
دكتر صالح المطلك نسبت به هرگونه اقدامى كه سلامت و شؤنات و منزلت مجاهدين خلق را به‌مثابه ميهمانان ملت عراق تحت تأثير قرار دهد هشدار داد و گفت: رفتار وحشيانه عليه ساكنان اشرف از بسيارى مرزها تجاوز كرده و ديگر جاى هيچ شكى نسبت به ماهيت ضدملى اين فشارها كه هدفش راضى كردن رژيم ايران است، باقى نمىگذارد است. مردم عراق ادامه اين فشارها را نمىپذيرند و در مقابل هتاكى به ميهمانان خود ساكت نخواهند نشست.

هيأت عربى دفاع از اشرف در اطلاعيهاى كه در عمان صادر شد، زمينهسازيهاى حكومت مالكى براى فشار به ساكنان اشرف را محكوم نمود. در اين اطلاعيه آمده است.
«دولت عراق سال گذشته اعمال حاكميت بر كمپ اشرف را بهانه قتل و غارت ساكنان اشرف قرار داد و امسال طرح رژيم ايران و بهانه حمايت از خانواده اشرفيها را براى اجراى توافق انجام شده با رژيم ايران براى آزار و اذيت ساكنان اشرف، مورد استفاده قرار داده است. هيأت عربى دفاع از اشرف ضمن محكوم نمودن اين زمينهسازيهاى رسوا براى سركوب سا كنان اشرف، هشدار مىدهد كه نمايش امروز بيش از پيش اثبات كرد كه دولت عراق فاقد صلاحيتهاى قانونى و اخلاقى حفاظت از كمپ اشرف است و اين كمپ مىبايد توسط يك نيروى بينالمللى تحت اشرف مللمتحد حفاظت شود. نيروهاى آمريكايى كه بر اساس كنوانسيونهاى بينالمللى مسئول حفاظت از ساكنان اشرف هستند و مسئول تأمين حفاظت و تضمين سلامت ساكنان اشرف هستند».

تجمع حقوقدانان مستقل براى دفاع از حقوقبشر در عراق از سوى 12هزار حقوقدان عراقى طى نامهاى به اد ملكرت نماينده ويژه دبيركل ملل متحد: "مطلع شديم كه حكومت دينى حاكم بر ايران، با همآهنگى سفارت خود در بغداد و كميته‌ى ناظر بر كمپ اشرف در نخست وزيرى، همزمان با عقبنشينى نيروهاى آمريكايى از عراق، توطئه و بحران جديدى را عليه ساكنان بىدفاع اين اردوگاه سازكردهاند… . ما حقوقدانان عراقى شما را عنوان نماينده ويژه دبيركل در عراق، و هم‌چنين دولت و نيروهاى آمريكايى را، بر اساس قانون بينالمللى و توافق نيروهاى آمريكايى با يكايك ساكنان اشرف، در قبال حفاظت و تضمين حقوق آنان، مستقيماً مسئول مىشناسيم و به اقدام فورى فرا مىخوانيم. نخستين و مهمترين اقدام، پايان دادن به حضور پنج ماهه مأموران وزارت اطلاعات رژيم ايران در مقابل اشرف و پايان دادن شكنجه‌ى روانى و تحريك، و ممانعت از تجديد خونريزى و كشتار در اشرف است" .

هم‌چنين كميته وكلاء و حقوقدانان عراقى در دفاع از ساكنان اشرف طى بيانيهاى اعلام كرد: "ما بحكم وظيفه قانونى و حقوقى و انسانى، اين اقدام زبونانه را محكوم واز مراجع بينالمللى به‌ويژه دبيركل مللمتحد و نماينده يونامى در عراق و هم‌چنين از دولت و نيروهاى آمريكايى كه در قبال حفاظت و حقوق ساكنان اشرف از دولت عراق تضمين گرفته است مىخواهيم به اين گونه تحريكات پايان داده و مانع اذيت و آزار و هرگونه حمله ديگرى به اشرف شوند" .

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen