Sonntag, 4. August 2019

پیام تشکر و قدردانی خواهر مجاهد زهرا مریخی مسئول اول سازمان مجاهدین خلق ایران از یاران شورشگر و اشرف‌نشان در کارزار پیروزمند کهکشان ۹۸

خواهر مجاهد زهرا مریخی مسئول اول سازمان مجاهدین خلق ایران

خواهر مجاهد زهرا مریخی مسئول اول سازمان مجاهدین خلق ایران
هموطنان عزیز، اشرف‌نشانها و یاران شورشگر، هواداران سازمان مجاهدین در سراسر جهان
هزاران درود و سلام بر شما که در سه ماه گذشته در پاسخ به فراخوان برادر مسعود راهبر دلها و جانهایمان هم‌چون سیل خروشانی به خیابان‌ها در اروپا و آمریکا سرازیر شدید و از بروکسل تا واشنگتن و از برلین تا استکهلم و لندن همه جا صدای رسای مردم ایران و ارتش آزادی‌ستان بودید.
گرم‌ترین درودها و تهنیتها به شما که با اراده خستگی‌ناپذیر و جبرشکن تان، با مسئولیت‌پذیری و تعهدپذیری ستایش بر انگیز، جنبشی از همبستگی ملی ایرانیان با جوانان قیام آفرین، کانون‌های شورشی و رزم آوران ارتش آزادی برپا کردید که دوستان را شاد و دشمنان را خوار و سرافکنده کرد. جنبشی که تا سرنگونی رژیم ضدبشری و پیروزی نهایی از پا نمی‌نشیند.
نمی‌دانم با چه کلماتی شما را تحسین کنم، فقط می‌گویم شما یک بار دیگر سخنان برادر مسعود در ۱۹فروردین را ثابت کردید که گفت:‌ «حق و آزادی را به رایگان نمی‌دهند. باید بر اساس ” کس نخارد“ قیمت آن را به تمام و کمال پرداخت و از حلقوم حق ستیزان و آزادی‌کشان بیرون کشید».
به موازات گردهماییهای پنج روزه مقاومت ایران در اشرف ۳با حضور ۳۵۰شخصیت از ۴۷کشور، شما زبان گویای اشرف در سراسر جهان بودید و اراده مردم و مقاومت ایران برای سرنگونی رژیم ضدبشری آخوندی را به نمایش گذاشتید و نشان دادید که یک آلترناتیو قدرتمند برای جایگزینی این رژیم وجود دارد.
به اروپا گفتید مردم ایران سازش و معامله با این رژیم را بر نمی‌تابند و سرمایه‌گذاریهایشان بر روی این رژیم محکوم به شکست است.
نشان دادید که نامگذاری تروریستی سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات و بیت‌العنکبوت خامنه‌ای و روحانی و اخراج مزدوران و جاسوسان آنها خواست مصرانه مردم ایران است و باید محقق شود.
به بهترین صورت ماشین عظیم شیطان‌سازی آخوندها را به چالش کشیده و افشا کردید و ترفندهای آنها را در سر هم بندی کردن آلترناتیوهای دست‌ساز به‌منظور منحرف کردن توجهات داخلی و بین‌المللی را خنثی کردید.
سلسله تظاهرات پیروزمندانه شما، در شرایطی که اختناق مطلق بر میهن اسیرمان سایه افکنده، طنین عزم و ارادهٔ ملی و بازتاب خواسته و امید یک میهن برای یک ایران آزاد و حاکمیت جمهور مردم است. عزم و اراده و خواسته و امیدی که در تنها جایگزین دموکراتیک و مردمی، شورای ملی مقاومت ایران و خواهر مریم عزیز مان به‌عنوان رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت برای دوران انتقال حاکمیت به ملت متبلور می‌شود.

خواهران و برادران
شما همزمان با شدت گرفتن بحرانهای لاعلاج رژیم و جنگ‌افروزیها و ماجراجوییهای آن در منطقه، به جهان اعلام کردید که یگانه راه‌حل بحرانی که هر روز عمیق‌تر و فراگیرتر می‌شود سرنگونی رژیم است و مسأله ایران نهایتاً در رویارویی فاشیسم دینی و مردم و مقاومت تعیین‌تکلیف می‌شود.
شما نشان دادید که مقاومت توانمند و ذیصلاحی به‌پا خاسته که هم از عهده به‌زیر کشیدن آخوندها بر می‌آید هم پس از سرنگونی قادر به انتقال آرام قدرت به‌ مردم ایران است.
شما دوران آماده‌باش سرنگونی را فریاد کردید.
شما خروش مجسم سرنگونی و آزادی شدید.
پس بگذارید درود بفرستم به همه خواهران و برادرانی که در پیروزی این کارزار بزرگ نقش آفرینی کردند.
براستی هر قدمی که برداشتید، شایسته تقدیر و ستایش است: از آن خواهران و برادرانی که هموطنانمان را به شرکت در این کارزار بزرگ میهنی فرامی‌خواندند، تا آنها که امور پشتیبانی و تدارکات این سلسله تظاهرات را اداره می‌کردند، یا کسانی که در تهیه بروشورهای اطلاع‌رسانی و کارزارهای اینترنتی و یا در دوختن پرچمها و ساختن نمادها و یادبودها شرکت داشتند، یا با کمکهای مالی ارزشمندشان برگزاری این کارزار با شکوه را امکانپذیر کردند.
درود بر شما که با مایه‌گذاری حداکثر و متعهد بودن به قواعد کار جمعی و تشکیلاتی، پیروزی کارزار کهکشان ۹۸ برای ایران آزاد را محقق کردید.
به انبوه دختران و پسران جوان و نوجوان که پرشور و شاداب در انجام مسئولیتهایشان سر از پا نمی‌شناختند، افتخار می‌کنم، نسل جدیدی که هم پای جوانان قیام آفرین و جوانان شورشی به صفوف مجاهدین و مقاومت ایران پیوسته و عرصه را بر دشمن ضدبشری هر چه تنگ‌تر کرده‌اند. درود بر همه شما

خواهران و برادران
ما و مردم ما در کشاکش نبرد بزرگ سرنگونی با رژیم آخوندی هستیم، کارزار پیروزمند شما بخشی از این نبرد بزرگ است. شما یک جزء اساسی از این نبرد بزرگ هستید و سازمان مجاهدین در این راستا بر روی شما و مسئولیت‌پذیری تک‌تک شما حساب می‌کند.
بله، مأموریت ما تمام نشده و تا تحقق تعهد بزرگ سرنگونی و آزادی مردم‌مان نباید آرام و قرار داشته باشیم. مسئولیت یکایک ما برای رسیدن به این تعهد بیشتر شده. هم‌چنانکه خواهر مریم در گردهم‌آیی سالانه مقاومت در اشرف۳ گفت: « این فصل دیگری از راهپیمایی بزرگ به‌سوی آزادی است، به‌سوی ایران آزاد،‌ به‌سوی مقصدی با شکوه‌ و البته با رنج بسیار و با رود خروشان خون شهیدان». درود بر همه شما
مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی
زنده باد ارتش آزادی

 https://news.mojahedin.org/i/پیام-تشکر-قدردانی-خواهر-مجاهد-زهرا-مریخی-مسئول-اول-سازمان-مجاهدین-خلق-ایران-یاران-شورشگر-اشرف-نشان-کارزار-پیروزمند-کهکشان-

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen