Sonntag, 14. Oktober 2012

تحريم شرکتهای مخابراتی ايران در دستور کار اتحاديه اروپا

گیدو وستر وله
گيدو وستر وله
گيدو وستر وله وزير امور خارجه آلمان خواستار تشديد تحريمهای اتحاديه اروپا عليه رژيم ايران شد.



وی طی بيانيه يی اعلام کرد، با توجه به اين که طی ماه های اخير هيچ تحول مثبتی در خصوص پرسش های اصلی مربوط به برنامه هسته يی رژيم ايران صورت نگرفته است، در نتيجه اتحاديه اروپا با تشديد تحريمها بايد فشارها را بر رژيم ايران افزايش دهد. edame az in link http://www.mojahedin.org/pages/detailsNews.aspx?newsid=117146

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen