گيدو وستر وله
وی طی بيانيه يی اعلام کرد، با توجه به اين که طی ماه های اخير هيچ تحول مثبتی در خصوص پرسش های اصلی مربوط به برنامه هسته يی رژيم ايران صورت نگرفته است، در نتيجه اتحاديه اروپا با تشديد تحريمها بايد فشارها را بر رژيم ايران افزايش دهد. edame az in link http://www.mojahedin.org/pages/detailsNews.aspx?newsid=117146
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen