Sonntag, 14. Oktober 2012

نقشه خرابکاری رژيم ايران در خليج فارس

خلیج فارس
خليج فارس
به گزارش ”هفته نامه اشپيگل “، سپاه پاسداران قصد دارد با ايجاد تصادفی برای يک نفتکش تنگه هرمز را ببندد و آب خليج فارس را آلوده کند. قرار است اين خرابکاری پاسخی به تحريمهای غرب باشد. به گزارش ”اشپيگل “ طبق اطلاعاتی که سازمانهای اطلاعاتی غرب جمع آوری کرده اند،
edame az in link
http://www.mojahedin.org/pages/detailsNews.aspx?newsid=117141

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen