ژنراتورهای ساکنان اشرف - آرشيو
نيروهای عراقی روز پنجشبنه 20مهر (11اکتبر) بعد از 10روز توقيف، پنج ژنراتور مورد نياز سيستم آب ليبرتی را که اول اکتبر از اشرف به ليبرتی منتقل شده بود، به ساکنان تحويل دادند، در حالی که بسياری از قطعات حساس آنها به سرقت رفته و به طور عملی غيرقابل استفاده شده است.
edame az in link http://www.mojahedin.org/pages/detailsNews.aspx?newsid=117001
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen