Freitag, 12. Oktober 2012

سرقت قطعات حساس ژنراتورهای مورد نياز سيستم آب ليبرتی

ژنراتورهای ساکنان اشرف - آرشیو
ژنراتورهای ساکنان اشرف - آرشيو
پس از 10روز توقيف در بيرون ليبرتی

نيروهای عراقی روز پنجشبنه 20مهر (11اکتبر) بعد از 10روز توقيف، پنج ژنراتور مورد نياز سيستم آب ليبرتی را که اول اکتبر از اشرف به ليبرتی منتقل شده بود، به ساکنان تحويل دادند، در حالی که بسياری از قطعات حساس آنها به سرقت رفته و به طور عملی غيرقابل استفاده شده است.

edame az in link http://www.mojahedin.org/pages/detailsNews.aspx?newsid=117001

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen