Freitag, 12. Oktober 2012

آمريکا همکاريهای امنيتی خود با اروپا را تقويت می کند

ژانت ناپولیتانو وزیر امنیت داخلی ایالات متحده آمریکا
ژانت ناپوليتانو وزير امنيت داخلی ايالات متحده آمريکا
ناپوليتانو، وزير امنيت داخلی آمريکا برای مذاکره در مورد همکاريهای امنيتی با اروپا و مبارزه عليه تروريسم به اين قاره سفر کرده است.

اين سفر در زمانی صورت می گيرد که ايران اعلام کرده بود در صورت تعرض اسراييل به اهداف و نيروگاههای هسته ای اش منافع و پايگاههای آمريکايی در منطقه را مورد حمله قرار خواهد داد.

به نظر می رسد جرايم سايبری و حملات مربوط به هواپيماها از جمله مواردی باشند که آمريکا برای پيشگيری از وقوع آنها خواهان همکاری بيشتر اروپا است.
http://www.mojahedin.org/pages/detailsNews.aspx?newsid=117035

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen