ژانت ناپوليتانو وزير امنيت داخلی ايالات متحده آمريکا
اين سفر در زمانی صورت می گيرد که ايران اعلام کرده بود در صورت تعرض اسراييل به اهداف و نيروگاههای هسته ای اش منافع و پايگاههای آمريکايی در منطقه را مورد حمله قرار خواهد داد.
به نظر می رسد جرايم سايبری و حملات مربوط به هواپيماها از جمله مواردی باشند که آمريکا برای پيشگيری از وقوع آنها خواهان همکاری بيشتر اروپا است.
http://www.mojahedin.org/pages/detailsNews.aspx?newsid=117035
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen