Donnerstag, 9. Oktober 2014

رویتر: اپوزیسیون ایران می‌گوید رژیم ایران بازرسان را فریب می‌دهد

شاهین قبادی
شاهین قبادی
خبرگزاری رویتر بخش عربی گزارش داد: اپوزیسیون در تبعید ایران روز چهارشنبه گفت تأسیساتی در تهران که آمریکا مظنون به فعالیتهای آن برای ساخت سلاح اتمی است، به‌منظور دور زدن بازرسان اتمی سازمان ملل؛ جابجا شده است. 
شاهین قبادی گفت: «این واقعیت که برنامه اتمی رژیم ایران با تمام قوا پیش می‌رود و فخری‌زاده این ارگان را کنترل می‌کند، نشان می‌دهد که این رژیم نمی‌خواهد در مورد برنامه اتمی خود در مقابل آژانس شفاف باشد».

http://www.mojahedin.org/news/144325/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen