Donnerstag, 14. Februar 2013

سرکرده قرارگاه عمار ولایت فقیه: اگر سوریه را از دست بدهیم، تهران را نمی توانیم نگهداریم



پنج‌شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ / ۱۴ فوریه ۲۰۱۳

آخوند مهدی طائب از آخوندهای نزدیک خامنه ای، سرکرده قرارگاه عمار که قرارگاه ویژه سرکوب قیامها و اعتراضهای شهری است، بر اهمیت حفظ رژیم برای بقای رژیم ولایت فقیه تأکید کرد.

EDAME AZ IN LINK
http://www.hambastegimeli.com/index.php?option=com_content&view=article&id=39562:2013-02-14-17-39-10&catid=21:2010-01-17-21-49-36

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen