Freitag, 15. Februar 2013

ابراز نگرانی آخوند احمد خاتمی در نماز جمعه

آخوند احمد خاتمی
آخوند احمد خاتمی
آخوند احمد خاتمی امام جمعه نمره موقت تهران از بالا گرفتن جنگ قدرت در نظام ولايت فقيه ابراز نگرانی کرد و گفت:
افکت:
شما دست از اين بگومگوهای تنفرآور برداريد. مردم خسته شدند از دعواهای اين چنينی شما، دعواهای تنفر آوری که گاهی بعضيها وعده می دهند که ما در آينده هم، يعنی در آينده هم می خواهی دعوا کنی، يعنی در آينده هم می خواهی اعصاب مردم را خرد کنی. به صراحت از زبان اين مردم می گويم با اين مردم خوب اگر اين چنين رفتار کنيد جفا کرديد و مردم شما را نخواهند بخشيد.
http://www.mojahedin.org/pages/detailsNews.aspx?newsid=124224

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen