Freitag, 15. Februar 2013

ژنرال لويد آستين به سمت رئيس فرماندهی مرکزی نظامی آمريکا سنتکام برگزيده شد. سناتور کارل لوين : يکی از بزرگترين تهديدها در برابر امنيت ملی آمريکا خطر رژيم ايران است

ژنرال لوید آستین فرمانده سنتکام
ژنرال لويد آستين فرمانده سنتکام
ژنرال لويد آستين به سمت رئيس فرماندهی مرکزی نظامی آمريکا سنتکام برگزيده شد. سنتگام در حوزه خاورميانه و خليج فارس و تنگه هرمز فعاليت می کند.

روز گذشته کميته نيروهای مسلح سنا در جلسه ای صلاحيت ژنرال لويد آستين را برای احراز اين مسئوليت تأييد کرد.

در اين جلسه سناتور کارل لوين رئيس کميته نيروهای مسلح سنا گفت: يکی از بزرگترين تهديدها در برابر امنيت ملی آمريکا خطر رژيم ايران و ادامه برنامه اتمی آن است. ژنرال آستين در رأس فرماندهی مرکزی آمريکا مسئول آمادگی نظامی برای يک درگيری بالقوه نظامی با رژيم ايران خواهد بود.
http://www.mojahedin.org/pages/detailsNews.aspx?newsid=124219

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen