در شرايط بحران داخلی و انزوای جهانی رژيم، احمدی نژاد مدعی شد که رژيم هسته يی شده است. احمدی نژاد روز گذشته در جلسه کابينه اش مدعی شد که رژيم ديگر هسته يی شده و ديگران بايد اين را بپذيرند
edame az in link
http://www.mojahedin.org/pages/detailsNews.aspx?newsid=124207
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen